Home / World / پاکستان اور چین کا دو طرفہ اقتصادی شراکت داری مزید مضبوط کرنے کا عزم

پاکستان اور چین کا دو طرفہ اقتصادی شراکت داری مزید مضبوط کرنے کا عزم

وزیراعظم عمران خان نے بیجنگ میں اپنے چینی ہم منصب لی کیچیانگ سے ملاقات کی جس میں دو طرفہ اقتصادی شراکت داری کو مزید مضبوط کرنے کے عزم کا اعادہ کیا گیا۔

پاک چین وزرائے اعظم کی ملاقات کے حوالے سے جاری اعلامیے کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے اپنے چینی ہم منصب کو بتایا کہ چائنا پاکستان اقتصادی راہداری (سی پیک) منصوبوں کی بروقت تکمیل حکومت کی اولین ترجیح ہے۔

وزیراعظم عمران خان نے مزید کہا کہ پاکستان اور علاقائی ترقی کیلئے سی پیک منصوبوں کا اہم کردار ہے۔

اعلامیے کے مطابق چینی وزیراعظم لی کیچیانگ نے گوادر میں سی پیک منصوبوں کیلئے فاسٹ ٹریک اقدامات کو سراہا، چینی وزیراعظم نے پاکستان کے قومی مفاد کے معاملات پر حمایت کی یقین دہانی بھی کرائی۔

اعلامیے کے مطابق چینی وزیراعظم نے کہا کہ سی پیک دوسرے مرحلہ کے منصوبوں سے پاکستان میں اقتصادی ترقی، سرمایہ کاری کے مزید مواقع پیدا ہوں گے۔

علاوہ ازیں پاک چین وفود کی سطح پر ہونے والے مذاکرات میں دو طرفہ تعاون کو فروغ دینے سے متعلق امور پر گفتگو کی گئی جبکہ پاکستان اور چین کے درمیان سماجی اقتصادی تعاون کو فروغ دینے کے مختلف معاہدوں اور مفاہمت کی یادداشتوں پر بھی دستخط ہوئے۔

اس سے قبل وزیراعظم عمران خان کا بیجنگ کے گریٹ ہال پہنچنے پر شاندار استقبال کیا گیا، انہیں گارڈ آف آنردیا گیا اور وزیراعظم نے اپنے چینی ہم منصب کے ہمراہ پریڈ کا معائنہ بھی کیا، وزیراعظم نے چینی ہم منصب سے پاکستانی وفد کا تعارف کرایا۔

وزیراعظم عمران خان وفاقی کابینہ اور عسکری قیادت کے ہمراہ چین کے دورے پر ہیں جہاں وہ چینی صدر  شی جنگ پنگ سے بھی ملاقات کریں گے۔

دورے میں وزیرعظم نے کئی اہم شخصیات ملاقاتیں کیں اور  چینی کونسل سے خطاب بھی کیا۔

About Editor Tehqiq Nama

Check Also

کٹھ پتلی حکومت نے عوام کا معاشی قتل کردیا: بلاول

پاکستان پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو  زرداری کا کہنا ہے کہ کٹھ پتلی حکومت نے …

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے